Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt-varaosakauppa - Tilaa verkosta edullisia merkkiautonosia alkuperäislaatuisina
Merkki
1
Malli
2
Moottori (tyyppi)
Moottori (tyyppi)
3

Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varaosaluettelo

Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt-osat saatavilla näille automerkeille

Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten VW edulliseen hintaan
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten VW autoille
Kaikki mallit
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten OPEL edulliseen hintaan
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten OPEL autoille
Kaikki mallit
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten AUDI edulliseen hintaan
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten AUDI autoille
Kaikki mallit
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten FORD edulliseen hintaan
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten FORD autoille
Kaikki mallit
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten MERCEDES-BENZ edulliseen hintaan
Auto Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten MERCEDES-BENZ
Kaikki mallit
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten BMW edulliseen hintaan
Auto Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten BMW
Kaikki mallit
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten RENAULT edulliseen hintaan
Auto Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten RENAULT
Kaikki mallit
Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten FIAT edulliseen hintaan
Auto Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt varten FIAT
Kaikki mallit
Varaosatarjouksia kategoriassa Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt

Kardaaniakselit ja tasauspyörästöt - Tärkeä varaosatuoteryhmä ajoneuvoon

Potkuriakseli kiinnittää usein moottoriajoneuvon taka-akselin etuosan akseliin. Tämä mahdollistaa voiman siirron taka-akselille, tai nelivedon mahdollisuuden. Potkuriakseli asennetaan sille tarkoitettuihin paikkoihin yleisnivelillä tai jousijalan tukilaakereilla molemmissa päissä. Se tarjoaa useita hyötyjä ketjuvälitykseen verrattuna. Tuloksena on se, että huoltoa ei tarvita yhtä paljon ja matka molempien akselipäiden välillä muuttuu helposti kiertoliikkeen aikana. Tällaisia muutoksia tarvitaan ajoneuvon jousituksen jatkuvan liikkeen takia. Sen dynamiikka aiheuttaa muutoksia tasauspyörästön suhteellisissa asennoissa, joka liikkuu yhdessä vetoakselin ja vaihteiston kanssa. Pituuden kompensaatio potkuriakselissa, josta tulee näin ollen tarvittavaa, tulee rintanivelen avulla.